انتقاد مشتری می تواند مایوس کننده باشد اما احتمال خرید مشتریانی که خیلی انتقاد می کنند، سه برابر مشتریانی است که هیچ انتقادی نمی کنند. مشتریانی که انتقاد نمی کنند، هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و به همین خاطر کار فروش را مشکل تر می سازند. در مقابل، مشتریانی که انتقاد می کنند وارد مذاکره می شوند و در واقع با انتقاد خود حرکت بعدی را به فروشنده نشان می دهند. هرگز انتقاد مشتری را نادیده نگیرید و از آن ها برای نهایی کردن معامله و فروش استفاده کنید.
منبع: آریا مارکتینگ
پشتیبانی نسخه اندرویدی واتساپ از قفل اثرانگشتی
انتقاد ,مشتریانی ,نمی ,نشان ,مشتری ,کنند، ,مشتریانی که ,انتقاد می ,و فروش ,که انتقاد ,انتقاد مشتری
درباره این سایت