محل تبلیغات شما
انتقاد مشتری می تواند مایوس کننده باشد اما احتمال خرید مشتریانی که خیلی انتقاد می کنند، سه برابر مشتریانی است که هیچ انتقادی نمی کنند. مشتریانی که انتقاد نمی کنند، هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و به همین خاطر کار فروش را مشکل تر می سازند. در مقابل، مشتریانی که انتقاد می کنند وارد مذاکره می شوند و در واقع با انتقاد خود حرکت بعدی را به فروشنده نشان می دهند. هرگز انتقاد مشتری را نادیده نگیرید و از آن ها برای نهایی کردن معامله و فروش استفاده کنید.


پشتیبانی نسخه اندرویدی واتساپ از قفل اثرانگشتی

نسل پنجم اینترنت در چین آغاز به کار کرد

اینترنت ۴۵درصد شکایات را گرفت!

انتقاد ,مشتریانی ,نمی ,نشان ,مشتری ,کنند، ,مشتریانی که ,انتقاد می ,و فروش ,که انتقاد ,انتقاد مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

stephirtiri svobsorichcons پیشخوان شهرداری مشهد شرایط ارائه وثیقه برای ازادی متهمین خبر،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و ... kimiya-sheklak Jennifer's notes discgerlasend رایانه من ciagehealthkwak