محل تبلیغات شما
انتقاد مشتری می تواند مایوس کننده باشد اما احتمال خرید مشتریانی که خیلی انتقاد می کنند، سه برابر مشتریانی است که هیچ انتقادی نمی کنند. مشتریانی که انتقاد نمی کنند، هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و به همین خاطر کار فروش را مشکل تر می سازند. در مقابل، مشتریانی که انتقاد می کنند وارد مذاکره می شوند و در واقع با انتقاد خود حرکت بعدی را به فروشنده نشان می دهند. هرگز انتقاد مشتری را نادیده نگیرید و از آن ها برای نهایی کردن معامله و فروش استفاده کنید.


پشتیبانی نسخه اندرویدی واتساپ از قفل اثرانگشتی

نسل پنجم اینترنت در چین آغاز به کار کرد

اینترنت ۴۵درصد شکایات را گرفت!

انتقاد ,مشتریانی ,نمی ,نشان ,مشتری ,کنند، ,مشتریانی که ,انتقاد می ,و فروش ,که انتقاد ,انتقاد مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ثبت شرکت - مشاوره ثبت شرکت مقاله و تحقیق جدید slimdaisuscha ... کلاس خصوصی ریاضی یاسوج ... market2internet انواع ویزای روسیه addamatdia محصول fastmarrava انگشتر و گردنبند عقیق